Pages

Tuesday, 8 September 2015

dah dua tahun...


Assalammualaikum..
Diam tak diam dah besar  Muhammad..
sekejap betul masa berlalu..dah besar rupanya anak ibu..Pada 28.8.15 Muhammad Ahmad genap berusia dua tahun.tiada  sembarang sambutan yang zila buat..sebab kekangan masa terlalu sibuk masatu..
Sampai nak belikan kek pun tak sempat.


Moga anak ibu menjadi insan yang soleh,,cerdik dan pandai ..sentiasa membahagiakan ibu dan ayah..cemerlang didunia dan diakhirat..dipanjangkan usia dan dipermudahkan rezeki..
amin ya rabbal alamin.

Dah dua tahun nie semakin ligat lah muhammad..lasak sikit..nak ambik gambar masakkan pun agak terhad..almaklumlah semuanya nak di sentuh..kadang-kadang gambar tangan dia jelah..
gambar dia nipun semuanya tak nak pandang kamera..sebuk tengok tv sebenarnya tu..nak snap gambar yang cantik pun susah..asik berlari kesana kemari..ermm.


Ini lah beberapa keping yang dapat zila ambil dan kongsikan disini sebagai kenangan..gambar bawah tu bersama  selimut busuk kesayangannya..kalau tak ada tu mau menangis..sekarang ni muhammad dah sibuk nak menjawab talifon..mobile zila dah susah nak lekat kat tangan asik pada dia jewlah..entah apa yang dibebelkan pun tak taulah..kadang-kadang kelakar pun ada..tulahkan..budak sekarang ..semuanya cerdik..



Ok..last story..
Jutaan terima kasih buat majalah SAJI.. walaupun lambat sikit nak letak entry disini..beberapa masakkan zila memenuhi ruangan SAJI julai 2015..beberapa resepi masakan yang telah sedia ada didalam blog..

Buat adik ezanawaty terima kasih banyak-banyak..tak pernah jemu memplawa akak yer..zila kongsikan juga disini sebagai tanda kenangan ..terima kasih SAJI.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...