Pages

Tuesday, 8 September 2015

dah dua tahun...


Assalammualaikum..
Diam tak diam dah besar  Muhammad..
sekejap betul masa berlalu..dah besar rupanya anak ibu..Pada 28.8.15 Muhammad Ahmad genap berusia dua tahun.tiada  sembarang sambutan yang zila buat..sebab kekangan masa terlalu sibuk masatu..
Sampai nak belikan kek pun tak sempat.


Moga anak ibu menjadi insan yang soleh,,cerdik dan pandai ..sentiasa membahagiakan ibu dan ayah..cemerlang didunia dan diakhirat..dipanjangkan usia dan dipermudahkan rezeki..
amin ya rabbal alamin.

Dah dua tahun nie semakin ligat lah muhammad..lasak sikit..nak ambik gambar masakkan pun agak terhad..almaklumlah semuanya nak di sentuh..kadang-kadang gambar tangan dia jelah..
gambar dia nipun semuanya tak nak pandang kamera..sebuk tengok tv sebenarnya tu..nak snap gambar yang cantik pun susah..asik berlari kesana kemari..ermm.


Ini lah beberapa keping yang dapat zila ambil dan kongsikan disini sebagai kenangan..gambar bawah tu bersama  selimut busuk kesayangannya..kalau tak ada tu mau menangis..sekarang ni muhammad dah sibuk nak menjawab talifon..mobile zila dah susah nak lekat kat tangan asik pada dia jewlah..entah apa yang dibebelkan pun tak taulah..kadang-kadang kelakar pun ada..tulahkan..budak sekarang ..semuanya cerdik..



Ok..last story..
Jutaan terima kasih buat majalah SAJI.. walaupun lambat sikit nak letak entry disini..beberapa masakkan zila memenuhi ruangan SAJI julai 2015..beberapa resepi masakan yang telah sedia ada didalam blog..

Buat adik ezanawaty terima kasih banyak-banyak..tak pernah jemu memplawa akak yer..zila kongsikan juga disini sebagai tanda kenangan ..terima kasih SAJI.


9 comments:

umi's cup cake said...

Alhamdulillah dah dua tahun ye...Semoga menjadi anak yang soleh dunia akhirat

Ruzita Idias Ismail said...

Assalamualaikum Zila, oo.. ada baby ya.. hurmm.. tentu sibuk sikit dengan anak seusia begini.. Tahniah juga untuk Zila kerana selalu memenuhi ruang SAJI dan berkongsi resepi dengan orang ramai.. Banyak pahalanya tu.. senang2 boleh singgah kat blog Kak Ita ya..

http://ruzitakitchen.blogspot.com

cheq da said...

Putih nya gigi muhammad kak zila..

mimie said...

cepatnya masa berlalu.... macam baru semalam akak cuti panjang sempena melahirkan baby ahmad ..... tub tub dah hensem si baby ahmad sekarang.... hapy milad ahmad sayang...

nur amni said...

Sedpanya muhammad ahmad..bgus paggil mana muhammad penuh...jgn mad2 sudahla..nama tu kan doa..semoga menjadi anak yg terpuji akhlaknya dan sikapnya menjadi contoh tauladan pada generasi akan dtg..

hamizah che mat said...

semoga jadi anak yg soleh.
JOM FOLLOW SAYA

Kakzakie said...

Alahai comelnya buah hati ibu ini.
Makin besar makin cerdik. Apa lagi bila dah boleh cakap tu Zila, memang tak terlayanlah nak menjawab ye..

Kakzakie said...

Eh... lupa nak ucap tahniah resepi masuk dlm Saji lagi
Zila memang pandai masak... gambar pun cantik.

Cik Da said...

salam sekejap je masa berlalu dah 2 tahunkan masih rasa dlm pantang jerk zila hi2....dah 2 tahun rupanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...