Pages

Thursday, 19 December 2013

aktiviti hujung minggu - belajar dari yang pakar





Assalammualaikum
salam ceria ..bersua kembali hari ini..errmmm penatnya minggu nie..macam terkejar-kejar semuanya..entah apa yang disibukkan pun tak tau lah..he he hee
minggu nie emak datang rumah..so banyak aktiviti harus dikurangkan..nak borak-borak dengan emak...tu la sebabnya nak bukak fb pun tak sempat..dan dah beberapa hari tak ber WC dan WSSAP dengan kawan-kawan..errmmm ..



bila tengok pic diatas  tu mesti semua dah tau kan..chef Amir.atau lebih dikenali dengan jolokan chef coklat...anak melayu yang boleh diketogerikan sebagai insan yang berjaya dalam bidang yang diceburinya..

Alhamdulillah berkesempatan saya mengikuti kelas beliau..sebenarnya itu salah satu azam saya 2014..tapi...terlaksana awal  ..aminnn


pengalaman dan ilmu yang diberi memang tak ternilai dengan wang ringgit..bertambah gembira lagi bila dapat bertemu kak ita..masam manis..dan anak beliau dalili chumill selalunya bertegur sapa di blog jew..kali ini dapat bertentang mata..dan dapat borak -borak walaupun tak lama..kecil molek jew kak ita nie..lembut jew orangnya..suka berbual dengan dia..tak sombong pun...kesian kak ita tak berapa sihat ..batuk-batuk..moga diberi kesihatan yang baik kak..aminn


kelas bermula dari 9.00 pagi sampai 6.30 petang..terlebih-lebih masa pulak..sepatutnya sampai 5.30..tapi bila berada dikelas chef amir tak terasa masa berlalu terlalu pantas..chef amir nie suka buat lawak..tu yang best..he hee

kami diajar membuat 4 jenis kek..semuanya sedap-sedap..bila sampai rumah suruh husband dan anak rasa semua kata sedappp..husband memang pencinta kek tegar..tak sabar-sabar disuruhnya kita buat..uitsss.. 



Bergambar bersama mereka-mereka yang pakar ..sebagai kenangan

antara kek yang kami belajar.


semua kek-kek nie sedap..tak tau nak pilih yang mana satu..semuanya terbaekkk
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...