Pages

Saturday, 14 September 2019

Main bowling ..


Melayan anak-anak main bowling di Angsana..
tak silap dua atau tiga minggu lepas masa pergi ni..saya bukanlah jenis orang yang suka bersukan..masa di sekolah dulu tak ada satu acara pun yang saya join ..memang kaki bangku ..ha haa

Bila agak bosan dirumah Iqbal ajaklah kami pergi main bowling..mulanya memang kurang setuju..sebab utamanya kurang berminat dengan game ni..tapi bila iqbal beriya ajak kami pun akur jewlah..

Pergi hari rabu..
ramailah budak sekolah aritu..tapi seronok jugak tengok gelagat diaorang ..bersemangat iqbal nak main..padahal baru selang beberapa hari dah pergi dengan kawan-kawan baik dia..kali ni dia nak jugak bawak ibu dia sekali..

 Kasut ibu dia saiz 5 ..pun longgar..sebab dah lama pusat bowling nie..kasut pun dah kembang..






Yang paling bising tentulah Muhammad..
balik-balik dia jew yang nak baling ..walaupun cuci longkang tapi bagi dia seronok sangat..aksi anak-anak.kadang ketawa sesorang tengok telatah masing-masing..

Yang menarik perhatian saya disini hiasan lampu yang ala timur tengah..maka terajinlah sikit keluarkan camera dan snap gambar disekeliling.
sekali pandang macam mata burung hantu pulak lampu tu..kerusi yang disediakan pun selesa..cuma dah agak lama..ada jugak yang dah terkoyak.




Tapi bola disini sangat mengecewakan..
nak dapat yang elok susah..budak-budak sekolah tu dah rembat pulak bola yang cantik-cantik..







4 comments:

عبده العمراوى said...



شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة الرها لمكافحة الحشرات بالدمام

Amie said...

Saya suka juga main bowling kalau ada masa terluang dengan kawan2, tapi selalunya bola masuk ke longkang hahaaaaa!

zila norazila said...

kak amie..ha haaa samalh kita..longkang jewlah selalu..entah tangan mmg tak bedung saya nie hiih

Nieda Ramly said...

Ingat masuk restoren arab...hihi. rupanya tempat bowling

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang