Pages

Tuesday, 6 May 2014

tq saji may 2014


Assalammualaikum
salam sejahtera..alhamdulillah jumpa lagi hari ini..semoga semua sahabat zila sihat sejahtera.
hari ini nak berkongsi sedikit kegembiraan bila 10 masakan zila mengisi ruang majalah saji may 2014 yang bertemakan ikan dan sayur.
terima kasih pada ezanawati salim yang sudi mempelawa..lain kali leh jemput akak zila lagi yer..love u so much..

 Tongkol goreng bawang putih
 Tenggiri botok-botok
 Steam lemon bercili
 Ikan bakar portugis berpetai
 Ikan air asam
 Terung Bakar
 Kobis goreng telur masin
 Salad sayur
 Tauge goreng ikan masin

Kailan lada hitam

SAJI merupakan majalah masakan popular yang diterbitkan semenjak 1995.zila merupakan peminat tegar majalah SAJI ketika itu..mesti beli tiap bulan..sebab banyak resepi didalamnya..kini tak sangka dapat menyubangkan masakan sendiri di majalah ini..ameen.

oklah sampai disini dulu untuk kali ini..jumpa lagi nanti...jomm beli SAJI ..memang tak rugi banyak ilmu masakan didalamnya..

19 comments:

syapex said...

salam kak zila...
tahniah sebab dpt msuk mjalah saji...

zila norazila said...

syapex
wsalam trima kasih byk2 tau..:)

jamiah tulisman said...

tahniah cayang zila...aku dah beli tudung saji..eh salah..majalah saji..hehee

zila norazila said...

jamiah
kihh kihh ko ne tersasul erk..tq tau mia cyammm:)

Azie said...

Tahniah. Gambar sungguh cantik cantik. Kadang terfikir bila Zila mengambilnya. Kalau saya siap masak masuk pinggan terus hidang.

MamaFaMi said...

Tahniah Zila. Gambar-gambar Zila memang sangat layak untuk dipaparkan di majalah.

cheq da said...

Wah kak zila tahniah...cantik tul gmbarnya

tun_telani said...

Tahniah kak zila!! semua gambar cantik dan nmpk sedap!

umi's cup cake said...

Tahniah zila sayang..terus kan usaha

Rina Audie said...

nyam nyam...sedap semuaaaa....

CQUEK said...

It's definitely curious and I'll give this a try! three bowl of rice please.

Amie said...

Tahniah Zila... gambar hidangan tu nampak bersahaja tapi sentuhan kreatifnya tetap menyerlah! Cantik & menggoda seera!

mama sara nur said...

assalam Zila
menu mabeless belaka ni Zila
nak kena cari majalah la esok

Kak Nita said...

Tahniah Zila ,
photography yg menarik , setiap hidangan walaupun simple tapi nampak menyelerakan..teruskan usaha.

Aida78 said...

salam zila waaa tahniahmenu masuk dalam majalah...memg patut pun terbaikk masakan zila ni hi2.....gud2

Ayu said...

Tahniah Zila,
memang sedap2 dan gambar2 pun menarik semuanya..:)

Umie Jazz said...

Assalamualikum Zila..tahniah dear..teruja sungguh Uj dgn resepi-resepi Zila ni menarik dan mengguda kalbu..semua nampak sedap..teruskan usaha..Uj dh beli dah majalah saji..

Rohah said...

assalam kak zila...tahniah...sy dah beli, tp tak sempat nak baca lg majalah ni..

Sonia ~ Nasi Lemak Lover said...

Congrats Zila! Semua Nampak sedap sekali!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...