Pages

Thursday, 8 April 2021

Ke Pasar Tani

 


Jumpa lagi,
Beberapa hari tak menjengah blog,macam sibuk nau rasa..bila anak cuti seminggu emak pun turut rasa rehat sikit. malas pulak arini nak kongsi masakkan.letak video pasar tani yang biasa kami kunjungi,tapi masa ni PKPB so yang berniaga macam kurang sikit.

Selalunya tujuan kesini mencari ikan,ayam kampung dan kadang ikan patin..mencari jugaklah keledek,sayur dan ulam kampung..
Kalau makanan jarang beli ..cuma kadang beli  putu piring untuk suami.














7 comments:

Seri Kandi Di Tanah Jauhar said...

Gerai ikan patin yang hujung tu ke, kak? Sy teringin nak beli tapi tak pandai, hihi

Seri Kandi Di Tanah Jauhar said...

eh, kebetulan tajuk kita pun sama pasal pasar tani, hahaha

Han Hanni said...

seronok g pasar tani.
Macam2 ada.
Tapi kalau pergi lewat sikit, oiiiih panasnya

zila norazila said...

Sk
Aah yg ujung tu..rasanya gerai tu baru sebulan dua ni ada ..dulu x nmpk .

zila norazila said...

Han hani
Nasib habis kul 11 mcmtu..klu tghry mmg pnas lit² kan.
Tp sy pergi awal..kul 8 lbih..9 blik dah sllunya.

fairus said...

Kemeriahan pasar diragut oleh si covid-19.

NARDtheNERD said...

kite pun suka pergi pasar tani.. tapi lepas covid ni tak pernah pergi lagi :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang