Pages

Sunday, 14 June 2015

saji june 2015 - koleksi biskut hari raya


Assalammualaikum
bersua lagi..wahhh lama menghilang kan..semangat nak berbelog macam hilang ...he he heee..apa khabar sahabat zila semua..moga semuanye sihat sentiasa tau..

sebenarnya rindu sangat nak menulis disini..berkongsi resepi yang zila dah cuba disini..tapi tulah..kadang-kadang masa masa membatasi semuanya..kalau ada masa terluang mood malas pulak datang..ermmm alasan banyak betul..

Hari ini tak ada resepi yang nak dikongsikan..cuma nak ucapkan ribuan terima kasih pada majalah SAJI ..banyak kali memberi peluang dan ruang kepada zila.ok untuk kali ini 10 resepi biskut raya zila kongsikan untuk pembaca setia SAJI..selain resepi zila banyak resepi lain yang tak kurang menariknya untuk dicuba..pada sesiapa yang plan nak buat biskut sendiri tahun ni..haruss beli Majalah SAJI ..tak rugi.

Terima kasih untuk adik zana yang sentiasa offer akak..untuk majalah SAJI selamat ulang tahun yg ke 20 ..terima kasih juga sudi menjemput zila untuk acara minum petang di SALOMA BISTRO..maaf sangat-sangat tak dapat menghadirkan diri untuk kali ini..memang sedih sebab nak sangat pergi tulah kita merancang tuhan yang menentukan..semoga SAJI terus maju dan sentiasa memberikan sesuatu yang menarik kepada kami semua.


diantara 10 jenis biskut yang zila kongsikan di majalah SAJI.. sila beli majalah saji untuk mendapatkan resepinya ye..






3 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Semua resepi biskut yang menarik. Kena dapatkan majalah saji macam ni.

umi's cup cake said...

nampak sedap sgt zila..nnt umi pg beli majalah saji tu

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...