Pages

Saturday, 28 July 2012

Jawapan Soalan 26 hingga 30 ('Lebih Ramai, Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Giteew' )


Assalammualaikum..selamat malam semua..
wahhhh tak pernah update blog memalam..heh ehe oleh kerana tepat pukul 12 malam nie..berakhirlah kuiz sha nie..dengan seberapa pantasnya saya pun mgupdate..ngehh ngehh..kata org alang2 dh masuk kuiz kenalah sampai abis...tak kesahlah menang atau kalah kan..yang penting sokogan kita terhadap blog kawan-kawan ..he hee ..tu yg utama..

http://shashasuka.blogspot.com  ok pada sesiapa yang belum folllow..jom follow tau..

blog hobi dan koleksiku..berkisar mengenai kegemaran shariah abdullah,apa yang suka dibuat bila ada masa lapang..apa yang orang tak suka buat dia akan buat..he hhe kadang-kadang menjadi..dan kadang-kadang tak..itukatanya..dan kegemaran beliau bukanlah hanya satu atau sepuluh ..he hehee tapi beribu2 lemon..





Disini terhimpunya novel hasil karya insan yang bernama shahriah abdullah.amat tidak disangka rakan seperjuangan saya dizaman bangku sekolah ini..kini mampu mempunyai himpunan novel-novel yang cukup membanggakan..tahniah sha..
di blog ini juga mengisahkan pembabitan beliau sebagai penulis,pogram-pogram yang pernah dihadirinya..dan aktiviti-aktiviti beliau bersama penulis-penulis terkenal negara..dan baru-baru ini beliau telah menghasilkan karya terbaru beliau.".kerana sebiji epal"..




Blog ini yang paling saya suka..sebab apa?..sebab blog inilah yang menemukan saya dengan beliau..wahhh jejak kasih lagi..sudah berpuluh tahun x jumpa..tup-tup didapur maya nielah kami diketemukan..he hhee kecik betul dunia niekan..
disini segala resepi warisan bonda kesayangan beliau diturunkan.juadah hidangan keluarga disajikan..sangat pantas beliau didapur..kerana minat beliau dalam dunia masakan beliau telah menjadi salah seorang peserta masterchef malaysia..wahhh kaguuummm sungguh..sangat ikhlas meyumbagkan resepi2 yang menarik hasil dari air tangan beliau..dan kini menghasilkan buku masakannya sendiri..tahniah sha..




ok blog ini kiranya tempat beliau mencurah rasa..apa saja yang terlintas dikepala,semuanya kisah benar bukan rekaan atau kesah donggeng ..he hheee saja gurau sha..berkisar mengenai family dan anak-anak serta insan-insan yang tersayang.saya tak sempat nak membacanya semua..tapi yang pasti banyak kisah-kisah menarik beliau ada disini..:)






ok last part..wahh banyak betul blog makcik niekan ..memang rajin sungguh..he hhee saya nak mengupdate satu blog nie pun..waalaaa makan hati..
blog ini pulak mengisahkan percutian beliau bersama keluarga tersayang..kuat jalan sha nie..banyak tempat menarik yang beliau kongsikan disini..bila kita baca catatan beliau niepun dah macam pergi ke tempat tue..tengokkk memang power cerita -cerita beliau...hahhaaa..

ok lah akhir kata buat sha..semoga lebih berjaya dimasa-masa akan datang ok..muuahhh i love u ..buat semua..follow blog-blog shahriah ok..ikhlas dari hati..dia seorang yang sangat kelakar..dan banyak cakap..hah ahahaa..sepanjang saya mengenali beliau..orangnya memang manja..wallaaa sha manja lagi ke tak nie??..hikk hikkk..ok la wassalam..






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...